Prins Blogt

Stroomt er bij u ook benzine door de aderen? Lees hier leuke "behind the scenes" verhalen en gastblogs van klanten die vertellen over hun passie voor auto's.

Hartelijke groet, Daan Hertsenberg

Los in rode banner 1kopie

Het weblog van team Prins!

  • Alfa Romeo terug in F1

    door: Geert
    21 februari 2018

    Toen in november vorig jaar bekend werd dat Alfa Romeo zijn comeback zou maken in de meest prestigieuze motorsport ter wereld, konden wij ons geluk niet op! Maar nu komt die comeback wel héél dicht bij en wij zitten nu op het randje van onze stoel te wachten tot het nieuwe seizoen op 25 maart in Australië van start gaat. Waarom? Nou.. dit dus!

  • New Lancia Stratos

    door: Geert Baan
    13 februari 2018
    In 1973 nam Lancia de Stratos HF in productie; ‘s werelds eerste auto die speciaal voor de rallysport werd ontwikkeld. Drie jaar op rij won Lancia de wereldkampioenschappen met de Stratos. Daarna hoorden we niets meer van de legende. Tot voor kort..
  • Rolls Royce Cullinan

    door: Geert Baan
    13 februari 2018

    De Rolls Royce Cullinan is één van de debutanten tijdens de Autosalon van Genève in maart. Wat maakt deze auto zo bijzonder en wat weten we allemaal al?

  • Ferrari 488 Speciale of GTO

    door: Geert Baan
    13 februari 2018

    Deze debutante gaat al onze aandacht opeisen.. gegarandeerd! Het wordt in maart exact drie jaar geleden dat Ferrari de 488 GTB onthulde. Op het podium pronkte destijds, in een vurig rode jas, het perfectionisme van Ferrari! En nu, drie jaar later, willen de Italianen bewijzen dat het nóg beter kan, nóg.. specialer!

  • Verslag: de Prins Tour 2017 in een Giulia Spider

    door: Peter van den Esschert
    11 oktober 2017

    Tja, dan is het opeens zover en zit ik met mijn 84-jarige vader Aart aan een borrel in het prachtige hotel Le Mas de Pierre aan de Cote d’Azur.  De Tour heeft sinds december 2016 door ons hoofd gespeelt. De auto waarin wij deelnemen, mijn Alfa Giulia Spider uit 1965, heeft een grondige check-up gehad bij Prins, en de nodige reserveonderdelen (V-snaar, bougies, lampensetje, extra olie, etc.) die Mark had voorgesteld liggen achterin.  Morgen bij aankomst van het autotransport even alles checken.  Kleding voor de 4 dagen autorijden is zorgvuldig uitgekozen, met nadruk op comfort en vooral laagjes. Met de nodige bergpassen op het schema zal het best koud worden, en zonder veel haar op m’n hoofd is ’n warm hoofddeksel wel van belang.  Maar het is wel Zuid-Frankrijk en Italië waar we rijden, dus het kan ook warm zijn. En zonder stuur- of rembekrachtiging wordt het vast hard werken, dus dan zal er een laagje uit moeten.

16 - 20 van 163
 
per