Gerrit, een vertrouwd gezicht terug op zijn plek!

Trouwe Prins klanten kunnen het onmogelijk gemist hebben: we hebben het een tijdje zonder Gerrit zijn aanwezigheid moeten doen. Gerrit vormt sinds jaar en dag, letterlijk en figuurlijk het middelpunt van ons bedrijf. Als hét aanspreekpunt voor onze receptie en magazijn, is vrijwel iedere Prins bezoeker wel eens met hem in aanraking geweest.

2018: een lastig jaar

2018 was een lastig jaar voor Gerrit. Zijn enthousiasme, flexibiliteit en multi-inzetbaarheid begonnen zich tegen hem te keren. Gerrit had zijn eigen, persoonlijke grenzen opgezocht en was er vol gas overheen gegaan. Een tijdelijke onderbreking van zijn werkzaamheden bleek noodzakelijk voor herstel. Inmiddels is Gerrit aan zijn wederopstanding begonnen, en geeft hij weer een beetje gas (gedoseerd) op zijn oude, vertrouwde plek. Het is en blijft natuurlijk een privéaangelegenheid, maar gezien de openheid van Gerrit zelf en zijn centrale positie binnen het bedrijf, vonden we het gepast om u op de hoogte te brengen van de situatie.


Drie man sterk in het magazijn en de aftersales

Het spreekt voor zich dat ons team nu vooral vooruit wil kijken, en daarom was een identieke indeling van de aftersales afdeling niet langer een optie. Gerrit krijgt versterking van zowel bestaande als nieuwe krachten. Collega Corné kent u waarschijnlijk al: hij nam de afgelopen periode de taken van Gerrit waar, en zal ook nu de aftersales kar blijven trekken. Om Gerrit extra gelegenheid te geven om zich volledig te concentreren op u, de klant, kan hij tevens op support rekenen vanaf de achterkant, in het magazijn. Per heden staat Sebastiaan Schots hier aan het roer. Sebastiaan is één van de nieuwe Prins medewerkers.